sl_bcx Kızlar parol içebilir miyim ? 20 lik dişim çıkıyor ve ağrıyor diş etim çok kötüyüm uyuyamıyorum önerir misiniz ? Bebeğe bir zararı olur mu ?
Hemsire2727 Bı sorun olmaz zaten doktorlar tek parol icmenize izin veriyor genelde tuzlu su ile gargara yap ağrısını biraz olsun hafifletir yoğurt yemeyi de ihmal etme diğer dişlerinde arada kaynamasin bu aylarda başlıyor genelde diş ağrısı
sl_bcx Hemsire2727 felaket bir ağrı gece gece başladı içsem mi içmesem mi çok kararsız kaldım siz içtiniz mi hiç ben serumunu aldım önceden ama hiç hapını kullanmadım ikisi de aynı şey zaten öyle degil mi zararı olsa serumun yada iğnenin olurdu 🙄
Hemsire2727 sl_bcx agrin ne zaman şiddetlenirse o zaman iç ondan önce ılık su ile tuzlu gargara yap ağrısını alır şiddetli ağrı olunca ilaç içersiniz bı sorun olmaz içebilirsiniz
NGold Ben içiyorum migrenim var çünkü hatta tuttuğu zaman günde 2tane içtiğimde oldu doktorum 2ye kadar içebilirsin dedi