Kızlar bu doktora randevu aldım buradan önerilerle yola çıkarak yarın randevum var reglimin 3. Günü sizce gitmeden tahlil falan yaptırsam mı kadınsal hormonlara gerek var mıdır . İster mi acaba diye düşündüm . Bir de bana dua eder misiniz güzel olumlu haberler versin bana 🤲🏻 çok stresliyim