Folbiol folik asit mide bulantısı yapar mı?
Bugün başladım kullanmaya.
3 gündür midemden yukarı doğru gelen bi ekşime var sabahları oluyor.
Onun yanısıra saat 21.30 da folbiol içtim. Şimdi bi halsizlik çöktü midem bi tuhaf oldu. Su içesim bile gelmiyor.
Neden acaba bilgisi olan var mı?