Merhaba anneler 2,5 yaşında oğlum var artık ben çileden çıkmış durumdayım bu kadarı normal mi bana akıl verin , birlikte dışarı çıkmak eziyete döndü asla hayattan keyif alamıyorum bazen doğurduğuma pişmanım diyorum ☹️ Oğlum çok huysuz ve inatçı sürekli mızmız cafeye gidiyoruz sürekli koşuyor etrafta çoraplarını atıyor pis ve dağınık davranıyor her ortamda mahcup hissediyorum asla söz de dinlemiyor terapi mi almalıyım bu yaşta bunlar normal mi