Benim annem hamileydş doktora gittiğine 2 hafta geride kaldığını söyledi annem kendi kendine durumu düzeltti oruç tuttuyordu bıraktı ve her sabah geceden bir bardak suya 10 tane kuru üzüm 2 tane cevizi suyun içine koyuyordu sabah aç karna içiyodu ve o üzüm ile cevizi yiyodu bir ay sonra kontrole gittiğinde herşeyin normale gittiğini söyledi ve doktorda bu duruma çok şaşırmış