Busraalyaa ben şubat ayında, yani 16 haftalıkken Kocaeli şehir hastanesinden martın 26sına alabildim. 2-3 ay öncesi denmiş, o kadar da değil. İki doktor çalışıyor orada birinden birinin takvimi uyuyor. Önce normal doktor randevusu alıyorsun zaten haftan randevu almaya uygunsa doktorun seni perinatolojiye randevu alman için bir onaylı kağıtla gönderiyor. Onlar da gününü veriyor