Kızlar bugün doktoruma gittim neler yediğimi sordu şekerli şeylere zaafımın olup olmadığını yiyip yemediğimi sordu bende çok fazla çikolata aşerdiğimi ve yediğimi söyledim benim doktorum özelde şeker yüklemesi taraftarı değilim ama doktorum özellikle yapmamı istedi akıl verin siz neler yaptınız ?