KbK Arkadaşlar bu hastaneye muayeneye giden orda doğum yapan var mı , memnun kaldığınız önere bileceğiniz doktor var mı acaba
iremnur_17 KbK beeeenn 🙈 mehtap hocaya gittim doğum yapalı 2 ay oldu hastaneden de doktorumdan da çok memnunum ☺️
Gzlhn KbK mehtap hanıma gidin şüphesiz yalovadan gitti oraya 2 sene önce oğlumu onunla doğurdum sezaryen mükemmel doktor ilgi alaka tatlı dil güleryüzle süper
987654 KbK Ahmet hocaya gidiyorum bende 35 haftalığım sezeryan olcam 2. Çocuğum ilki aynı hastaneydi emel hanıma gitmiştim ama tayini çıktı o yüzden Ahmet hocaya gidiyorum çok memnunum
KbK iremnur_17 Gzlhn Bende o doktorun adını duydum buradaki bi arkadaş önermişti kaç ay önce ama tereddüt ettim gitmeye de sizlerde memnunsunuz demek ki
iremnur_17 KbK ben çok memnunum yeni doğum yaptım bir daha olur da çocuk düşünürsem yine onu tercih edeceğim
KbK iremnur_17 bu arada mehtap hanım size şeker yüklemesini önerdi mi acaba bu konu bnm çok aklıma takılıyor da
KbK O hastanede bir kaç doktor daha duydum da hangisine gitsem diye karar veremedim ama sanırım bnde bi mehtap hanıma gidip deniycem