Eko93 yok asla kötü bir şey değil
çatı kemiklerinin durumunu değerlendiriyor doktor Bebeğin kilosu ile doğum yolunun darlığını-genişliğini kıyaslayarak normal doğum mümkün olabilir mi diye değerlendirme yapıyorlar Muayene ile vajinal doğum olamayacağını düşündükleri durumlar çok çok sınırlı oluyor ama zaten şöyle bir durumda var Baş çapı büyük olsa da doğum sırasında rahim kasılmalarıyla bebeğin kafa kemikleri birbiri üzerinde kayabildiği için doğum kanalına adapte oluyor vajinal doğum gerçekleşebiliyor Bebeğin kilosu çok fazla değilse ve iyi yerleşmişse, en iyisi bu kararı doğum sancılarının başladığı zamana bırakmak olduğunu söylüyorlar Kemik çatıya giremeyen bebek zaten doğumun ilerlememesi ve rahim ağzının açılmaması ile kendini gösterir bir çok ebe arkadaşımdan aldığım bilgiler sağolsunlar 🤲🏻bazı doktorlar da vajinal doğum mümkün olmasına rağmen sezaryen yapıyorlar sanırım her doktorun da kendine göre bir şeyi var ama korkmayın kötü bir şey değil ben istemediğim için yaptırmıyorum