1zehrs Kızlar bebeğim çok hareketliydi özellikle yatınca vs hiç durmazdı 2 gündür hareketi az gibi var hareket ama az yani normal mi yada bu haftalarda nasıl olmalı bilgisi olan varmı
iremnur_17 1zehrs 28 den sonra düzene giriyor genelde az da olsa hissediyorsanız sıkıntı yoktur bol su içip istirahat edin hareketlenecektir 🫶🏻
1zehrs Sema3425 tuhaf olan da o tuttuğum günler resmen yerinde durmuyordu başta tutuyordum yani böyle hiç durmadan hareket ediyordu akşama kadar e tutmuyorum ara vereyim dedim 2 gündür hareket azaldı
Aysegul1805 1zehrs her gün hissedilmiyor zaten o haftalarda ama oruç tuttuktan sonra olmuş. Belki de iki gün oruç biraz etkilemiştir. Doktorunuza kolay ulaşıyorsanız sorun mutlaka
iremnur_17 1zehrs öyle oluyor maalesef ilk gebelikse birde çok tedirgin oluyor insan bende hep bu yüzden post açardım hastaneye gitmişliğim var 🙈 son zamanlarda nolur azıcık hareket etme annecim diye sitem ediyordum 😂
Rojdademirkol 25 te benimde öyleydi ara ara cok hareketli bazı günler nadir hareket hissederdim. Ama sonra düzene giriyor. Benim 27 de daha iyi artık. O yüzden panik yapma canım artacaktır hareketleri 🌸