izobellaaa-_- Nergiz7 bu sabah ayrıntılıya gittim 24 de 730 gram du bugün 25+3 geçen hafta kilosuna nazaran çok az almış 830 gram 33 cm kız bebek çok az yemek yiyorum herkes oruç diye benim de yiyesim gelmiyor
Damlaozzz haticeinci Geçen ay ki kontrolümüzde 17 hafta 174 gramdı bizimki doktor gayet iyi demişti bize sizinde neredeyse aynı ☺️
Minikbiranne35 Ben bugün gittim 25+4 idim bebeğimin cinsiyeti erkek kilosu ise 900 gram dendi boyu 34
Nergiz7 izobellaaa-_- sizinkinin de kilosu iyi gibi geldi bana, ama tabiki yememize öğünlerimize dikkat etmemiz lazım 🫶🏼
izobellaaa-_- Nergiz7 yok kilosu yine iyi şükür ama diğer haftasına göre az almış yada cihazlar farklı ondan ama bana önde falan gidiyor diyen olmuyor sadece boy uzun kilosu haftasında diyor doktor 😃 oğlım da zayıf doğmuştu
Srfe01 Maşallah kızlar bebislerinize benimki 17 haftalık 245 gram geldi doktor önden gidiyor dedi 18 haftaya uyumluymus