Kızlar bu gece 6. haftaya gireceğiz çamaşırımda biraz koku ve leke vardı peçeteyle silince çok az hafif kahverengi leke geldi ama silmeye devam ettikçe gelmeye devam etti. Doktoruma da yazdım ama saat geç olduğu için görmedi sanırım. Hastaneye gitmeme gerek var mı? Bir de benim alerjik astımım var bugün krizim tuttu çok hapşırdım o da etkiler mi😞😞😞