Kızlar selam. Bugün İngiltere’ de çalışan bir kadın doğum doktoruyla tanıştım. Hamilelik ve doğum üzerine biraz sohbet ettik. Anestezi olarak ne düşünüyorsun dedi. Ben de epidural düşünüyorum dedim. O da biz normal doğumda genelde entonox gazı kullanıyoruz dedi. Solunum yoluyla verilen bir anestezi yöntemiymiş. Acıyı hissetmeyi engelliyormuş ama kafa biraz güzel oluyormuş falan 😂 Siz bu yöntemi daha önce duydunuz mu? Türkiyede entonox gazıyla doğuran var mı?