CansuBzr Tek tek fiyat bilmiyorum ama kutu kutu insüline 200 civarı bi para ödemiştim ama dediğim gibi hem koruma hem gündüz kullandığımız dahil zaten raporlu oldukları için çok bişey tutmaz
CansuBzr Btlgndz evet ama insülini devlet karşılıyor zaten sadece stripleri karşılamıyor şeker cihazının o da
Btlgndz Pamuk dahiliye rapor çıkartmış ama iğnesine çıkartmamış o yüzden 235 tl verdim raporu çukartırsan paranı iade ederiz dedi eczacı