19 Mart adet olmam gerekiyordu olmadım bugünde bişey yok sadece çok süt beyaz akıntım var yumurtlamadan sonra bugün ile beraber 13. Gün oldu Erken gebelik testi silik çıktı kaset testim ise çok çok gölge gibi çıktı….. adet olmacakmısım hissimde yok
Yardım edin