zeryyyyy1 Benim kızım dönmedi 39.haftada zorunlu sezaryen oldum. Doktorum normal doğum yapan hastaneler var başka doktor bulabilirsinizben risk almıyorum dedi bende göze alamadım zaten normal doğum uğruna bebeğe bişey olsa onun vicdanıyla yaşayamam dedim sezaryen doğumu kabul ettim. Şimdi 2.ye hamileyim 38 haftalık. Normal doğum denicez bakalım