Evet ben yaşıyorum 20.haftamdan ber progestan fitil ve magnezyum kullanıyorum düzenli olarak
İstirahat ediyorum ağır iş asla yapmıyorum yemeğim bile önüme geliyor arada çok nadir dışarı çıkıyorum o da arabayla fazla yürümüyorum bebeğim bir de çok aşağıda bu daha riskli bir durumdu şimdi çok şükür yata yata 34+4 günlük oldum hala yatıyorum