Cerenmurat herkesin karnının büyüme zamanı farklı. Benim 6. Ayda çok az büyümüştü ama 6. Aydan başladım lierac kullandım. Krem ve yağlardan ziyade kaşımamaya özen gösterin en önemli nokta o. Benim 37. Haftada hiç çatlağım yoktu bugün dolabı açarken karnımı çizmişim orada iz oluştu sanırım. Yani dediğim gibi kullandığınız üründen çok göbeğinizi korumaya, kaşımamaya özen gösterin ☺️