Skck Kızlar hangi vitamini kullanıyorsunuz ben 16 haftalığım imom kullanıyordum bitti d vitamini damla verdi başka bişey yok şuan sadece damlayla olur mu
Semyil Skck ben 8 haftalıkken imom kullanıyordum şuan prenelac kullanıyorum içerik olarak daha zengin. Ayriyettende d vitamini ve demir ilacı kullanıyorum 14 haftalık hamileyim
Tgcmr Skck ben ılk hamılelıgımde ı mom kahverengi kutusunu 9 ay kullandım,dogumdan sonra 2 ay daha devam et dedi dr um ettim cok iyi geldi bana 4100gramda cocuk dogurdum toplamdada 10 kg aldım 😅
Gizem-Kutlu Regenesis Max kullaniyorum, doktor onerisi ile.14.haftada basladim. Demir icin Fertamir, bir de Solgar D vitamini
NGold Skck Hamileliğimin 12. Haftasından beri prenelac demir(gynoferon) ve d vitamini kullanıyorum 24.haftadan itibarende magnezyum başladım suan 28.haftadayız
Zeybal34 Skck gebe değilim ama başlangıç için. Folbiol Devit 3 Ferro sanol kan ilacı verdi. Folbiol yerine önceden tüp bebekte kullandığım regenesisle devam etme düşüncem var. Ya da ikisini kullanabilirim bilmiyorum.
Derinmom Skck ben elenetal 2 ye başladım. ekstra d vitamini hapı ve demir ilacı kullanıyorum 16 haftalığım.
biranne__ Skck bana o haftada demir yazılmıştı D vitamini bitşrdim daha yazılmadı ve neden hamileyken bebek isteyenler etiketi eklediniz ki
Sumeyyesunar 1 saat önce gebe olduğumu öğrendim:) Planlı olduğu için yaklaşık 1 aydır folik asit olarak gebyfol kullanıyorum. Kullanan var mı?