myonlychance bence hazırlamaya başla çünkü 34ten sonra insan cok agirlasiyor.aklimda kalan kadarıyla kendine 2 takım pijama bebege 3 takim pijama 10 tane bez islak mendili veya pamugu,kendine hem normal ped hem lohusa pedi zaten dogum sonrasi hastane hasta bezi gibi bisey bagladi bende ilk yogun kanamam oyle gecmisti, havlu,kagit havlu,gogus pedi,emzirme sudyeni 2 tane kulot,corap,sirtina yelek gibi bisey al odalar cok sicak oluyor ama nolur nolmaz, gogus ucu kremi,bebege 2 tane battaniye,yastik kilifi carsaf,terlik,ben makyaj malzemesi koydum ama inan gozum gormedi acidan sancidan, normal dogumdu 2 gece kaldim dus almistim oyuzden sampuan sabun almistim iyiki almisim,sutumun cabuk gelmesi icin hosaf getir yaninda demisti ebem dogum sonrasi hemen hosaf icmeye baslamistim,emzik biberon sakin koyma doktorlar cok karsi gerekli gorulunce siringa ile besliyorlar aksi halde meme reddi yasaniyormuss. Daha fazla sey koymustum kullandiklarimi yazdim sadece umarım isine yarar