2 yıl önce doğum yaptım pandemi olduğu için sadece 1 kişi yanında kalabılıyor. Dogumhaneye kimseyi almıyorlar,sen ve doğum yapacak kişiler oluyor sadece ,duşa izin vermiyorlar . Doktorlar ve ebeler çok iyi davranıyor. Çok fazla hasta yok bence konfor açısından iyi senınle ilgilenecekler çok kişi olsa ilgi dağılacak:)