Asilhira Kızlar 32 haftadır çalışabilir raporu aldım 34′te çalışamaz raporu aldım ama e-devlet’e en son aldığım rapor gözüküyor 32 hafta da aldığım rapor gözükmüyor sizde de aynı şekilde mi benimkinde mi bir yanlışlık var
Mopehai Asilhira çalışabilir raporu gözükmez zaten çalışabilir raporunu dosyanız da bulunması için muhasebeye iletmeniz lazım. SGK sadece çalışamaz, hastalık raporu gözükür.