Aisha777 Merhaba kizlar aşilama 6 ci gunum bel ağrilarim var..Aslinda aşilama olduğum gunden hemen hemen hergun uzaniyorum acaba belim o yuzden ağriya bilir mi? Biraz korkuyorum yasayanlar var mi?🥺🤍
Rumeysacelikk46 Arkadaşım dan biliyorum aşılama sonrası bel ağrısı kasık ağrısı normal demişti doktor ☺️