Damla_pelin Arkadaşlar yaptıran var mı? Benm ikinci gebeliğim ilkinde yaptırmadm duymadm cnku 5 sene önceydi
Belginylmz Damla_pelin kesinlikle gerekli yaptr derim eğer warsa önlemini alırlar çünkü şeker çıkarsa sonucu kötüye kadr gidiyor
gulsenmstf Damla_pelin bende ne olduğunu blmiyodum ilkinde yaptırmadım gereksiz buldum smdi gerekli diyolar şeker iciyosun bildiğin yaptırmayı dusunmuyorum
Damla_pelin kimoldugunubilirsinsen soruyorum işte ilkinde ne doktorum ne başka biri böyle bsy var demeyince yapilmadida tabi
kimoldugunubilirsinsen Damla_pelin gebelik şekeri nedir zararları nelerdir araştırmanızı tavsiye ederim. Araştırmayı yaptıktan sonra hemen yaptırmak istersiniz zaten
MerveBala Bn şeker yüklemesi degilde aclık tokluk sekerine baktırmıştım doktorum onu tavsiye etti degerler normal cıkınca yükleme yapılmadı