Bende de aynı sorun var 19 haftadayım lazerimin bitmiş olmasına rağmen eski halime döndüm malesef sıkıntı yapmayın bebişlerimiz sağlıklı olsun yeterki göbeğimde de şuan tüylenme var internetten baktım normalmiş hayırlısı bosverin dogumdan sonra yine lazere gideriz napalım 😊