Nesilhannnn Arkadaşlar ayrıntılı ultrasona gttim bebek rahim ağzını kapatıyor çok aşağıda normal doğum yapamazsn dediler. Başına gelen var mı erken doğum olur mu dye korkuyorum
Yarenventolin Nesilhannnn detaylıda bana da öyle deyip takip edeceğiz dediler , alttan muayene ettiler yavaş yavaş çıktı yukarı şimdi 36+3 teyim hiç bişey kalmadı normal seviyede