Kızlar 8.5 aylık hamileyim son dönemde enfeksiyon çıktı 70 üzerinde doktorum antibiyotik verdi 1 hafta kullandım ve hergün 2 lt su da içiyorum tekrar idrar verdim daha yükselmiş çıktı doktorum idrar kültür antibiogram testi yaptırmamı istedi benim gibi yaşayan varmı ? Korkuyorum bişey olucak diye