Kese delik olabilir bu yüzden sızıntı olabilir. Amnisure testi yapılıyor sızıntı varmı diye. Bebeğin böbreklerine bakılıyor idrar yapıyormu diye çünkü bebeğin suyunda bebeğin idrarı var. Benim sebebi bulunamadı. Ama çook şükür çok sağlıklı çocuğum var 2 yaşında