Gerçi 5 aydır var demişsiniz gebelik öncesi doğru ilaç bulunup, dozajı ayarlanip öyle gebe kalmanız gerekiyordu. Doktora hiç gitmediniz mi ilk nöbet olduğunda, hiçbir doktor bu şekilde gebe kalinmasina onay vermez.. Nöroloji ve kadın doğum uzmanı birlikte ilerler çok tehlikeli bı iş yapmissiniz. Umarım nobetiniz durur ve bebeğe hasar vermez.