Sudenrfidann Yenidoğandan itibaren kullanabileceğim biberon önerir misiniz chicco nun eğik uçlusu ve aventin antikolik biberonu arasında kaldım
e_blue_sky_a Sudenrfidann awent antikolik güzel bende küçük yenidoğan da vardı kafayı o küçüğe taktım
Yagizinannesi_ Sudenrfidann Tommee tippee antikolik aldım ben etrafımda kullanan herkes memnundu onu denemek istedim belki fikir olur sanada🌸
Boncukk123 Sudenrfidann antikolik aldım tommee tippee umarım kullanmak zorunda kalmam ebeler hiç önermiyor hastane çantasına da plastık kaşık koyun diyorlar ama ben yine de aldım dursun kenarda
Gokyas Sudenrfidann ben chicco olanı alfım antikolik çok memnun kaldım şimdi ikinci bebeğimede onu alacağım
Sudenrfidann Yagizinannesi_ e_blue_sky_a bazı yorumlarda biberon başlığı sert geldi bebeğim kullanamadı yazıyordu onun için dişünmekteyim daha 🫣
e_blue_sky_a Sudenrfidann araya biberon girince emme yalan oluyor. İkinci kez anne olsam asla biberon almam. Çünkü sütü getiren arttiran 2sey var bebeğin sürekli emmesi + su içmek…inanin
Sudenrfidann Boncukk123 bana da kaşık koyarız diyor çevrem ama sonradan aramaktansa elimin altında olması daha iyi olur
Naciyemutlu Boncukk123 hastanede şırıngayla veriyorlar. Kaşık da olabilir tabi. Bende gebe okuluna gidiyorum getirmeyin dendi. Doğum yapacağım hastane sadece her ihtimale karşı mama almamı söyledi. Hastane vermiyormuş.
durusuuu Comotomo çok güzel canım yorumlarına bir bak derim. Biberonun materyali anne memesi hissi verdiği için bebek güvende hissediyor.
Sudenrfidann durusuuu o kadar çok çeşit var ki hangisine baksam tamam bu diyorum sonuç yine alamadım 🫣
Yagizinannesi_ Naciyemutlu Evet memnuniyet fazla aventin biraz adı çıktı iyi diye bence buda iş görür
Boncukk123 Naciyemutlu çok haklısın canım mama benim de aklımda bulunsun inşaAllah kullanmamız gerekmez ama çantaya koymak da fayda var 🌸
ttazeannee Sudenrfidann Chicco nun eğik uçlusunu alacaktım düdük gibi ötüyor akıtıyor yorumlarını görüp vazgeçtim lansinoh aldım baya iyi duruyor kullanmadım henüz
dogurangaplumba Sudenrfidann anne sütü kaşığı alacağım ben sadece ne olur ne olmaz diye 30 cc lik biberon koyacağım anne sütü kaşığı aldı çoğu arkadaşım