Sevgimelegi canım belli bi haftadan sonra gebeye randevu alman gerekiyo. Ben kontrole gitmiştim şeker yüklemesi isteyelim mi diye doktor sormuştu. Bende olur diyince diyabet hemşiresine yönlendirdi. Hemşire üç gün boyunca karbonhidrat ağırlıklı beslen deyip randevu verdi. Dediği saatte gittim yaptılar