annelik_4 gozdeee41 bende başta anlamazdim geçen bir kaç kez arayla karnımda kalp atışı gibi titreşimler oluyordu megersem hıçkırıkmış😃annesi yesin hickirigini😘
tugba0090 Ritmik bir şekilde pıt pıt atıyor gebelik haftaniz ne kadar büyükse o kadar net hissedersiniz🌸😂
Baharatajanova Ritmik atımlar oluyor pıt pıt pıtdiye birkaç dakika devam ediyor bazen daha uzun. Şuan 38.haftadayiz artık baya hissediliyor )))
Zeynooooooo gozdeee41 2-3 saniya arayla pit pit atiyor ve ben 31+5 haftaligim daha net ve daha tez tez his ediyorum yani gunde en az 5 defa hickirik tutuyor olusumu💙💙💙💙