mrv012 canım benim kalp rahatsızlığım vardı normal doğum istemedim çünkü alttan keseceklerını ve vakumla alacaklarını belırttıler balcalıda o zamana kadar kımseyı ıkna edememıstjm ben normal doğum ıstemedıgıme o gün suyum gelınce esıme dedım ben ıstemıyorum benı götür şirin hanımla görüşme yapmışlar bize o zaman 6 bın çoktu o zaman doğumlar 2500 falandı el mahkum kabul ettik vardık oraya yok gelmezler sandımdafiyatı yüksek söyledimde çıktılar geldılerde falan benı istemeye istemeye amelıyat yaptı gece nöbetcı doktordu kendısı şükürler olsjn evladımı kucağıma aldım sağ salım ama benı azarlaya azarlaya doğum yaptırdı ses çıkaramadım