yesildeniz Arkadaşlar selam, doktorum 38. Haftada sezeryan yapalım dedi. Aslında bebeğin başı doğum kanalına girmiş, benim şekerim vs hiç birşeyim de yok. Kararsız kaldım. Normal istemiyorum sezeryan istiyorum ama 38. Hafta erken mi sizce de? Fikir lütfen.
svncgldgn yesildeniz benim doktorumda şeker yok tansiyon yok suyu normal baş geliş konumunda 32. Haftadayız iri bebek diyor sezeryana yönlendirme kafasında eğer öyleyse bence zorlayın normale ama başka bir sıkıntı varsa o halde sezeryan olmasını tavsiye etmiş olabilir ama bence en az 39 u bekleyin bir sorun yoksa ben öyle yapacağım dün arkadaşıöıj bebeği de iri diye ki 3750 doğdu sezeryan yaptı benim doktorum moralim bozuldu benim ben normal istiyorum dedim bir şey demedi ama sezeryan kafasında
[silindi] yesildeniz bence tam haftası bnde 38 haftalık doğum yapmıştım hiç bir sıkıntı da yoktu bunda da öyle olur diye düşünüyorum
yesildeniz EmirAsafMomm normal istemiyorum ya korkuyorum biraz😂 yapamam ben normal. Acı eşiğim çok düşük
EmirAsafMomm yesildeniz canım sezryanın sonrası daha mehveder diye düşünüyorum normali anlık çekiyorsun ama sezeryan öyle değil sonrasında çıkıyor acısı
Berraaak EmirAsafMomm doğum şekli kişiden kişiye değişiyor ben sezeryan yaptım ne ağrım oldu ne sızım oturup kalkarken zorlanıyorsun sadece o kadar hiç bişey hissetmiyorsun o yüzden bu şekilde yanlış yönlendirmeyin bence normal doğum yapıp neler çektiğini okuduğumuz çok anne var burada
gulsahmeyra35 yesildeniz benim gebelik şekerim var, bebiş 2 hafta önden gidiyor denildi normalde şu an 37 haftalığız ama bebeğim ölçümlerine göre 38-39 hafta ile uyumluymuş. Kilosu 3220 gr dün kontrolümüz vardı. Şu an baş aşağı pozisyonda. Ben de normal doğum istiyorum ama riskli diyor doktor, haftaya ki kontrolde sezaryen için gün belirleyeceğiz🙂 şehir hastanesine gidiyorum bu arada. Yani çok kilolu olduğunu düşünmüyorum bebeğimin bu yüzden sezaryen olmasını istemiyorum hakkımızda hayırlısı artık🙏 tüm hamişler bekleyenler hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🌸