guliz35 hastaneye sebep bilme diyorum ya sen 112yi bile çağırsan sana hangi hastanede takiplisin diye sorarlar orays götürmeye özen gösterirler. Ben sağlıkçıyım ankarada çalıştım sanırım böyle bir kural var. Çok karşılaştım bu durumla o sebepten bol bol hastanelere kayıt açtırın derler