Ben ilk dozu 20+4 de vuruldum yani dün sabah😀 burada kötü yorumlar okudum okadar istemeyerek gittim ki hastalanıcam ateşlenicem bebeğe birşey olucak doktorum tek doz da olsa vurul dedi söylene söylene gittm😄 vuruldum sadece kolum ağrıyor üstüne yatamıyorum kolumdan omzuma kadar ağrı var işte okadarda olur yani korktuğum kadar değildi aşı yapılırken hissetmedim bile 😌 şimdi 2. Doz var 1 ay sonra ben doktoruma 2. Dozu olmicam dedim ama olsammı acaba ilki gayet iyi geçti ikincisi nasıl olur acaba 2. Demi okadar insan yan etkisini yaşamıştı acaba ?