Merhabalar 30+1 deyiz bebeğimin hareketlerinde azalma var nst ve doktor kontrolünde sıkıntı çıkmadı hiç şükür ama insan ister istemez takip ediyor önceki gibi pıt pıt tekme atışları yok sadece kendini bi tarafa doğru toparlamasını hissediyorum karnım yamuklaşıyor gerildiğini falan normal mi ya böyle olan var mı korkuyorum böyle oldukça 🥹