Melek2023 merveylmzrpcl 38+5m dun, hastaneye kontrole gittigimde acilmam 7 cm olmustu ama hic sanci hissetmedim, direk dogumhaneye aldilar. Sanciyi cok az hissettim tam acilma olana kadar… ikinmada biraz zorlandim sadece, dikissiz hizli bir dogum oldu cok sukur 😇 suan evde emziriyorum 😇🥰 hep abese suresi 20 ayeti okudum dogum kolay olsun diye. "SUMMES SEBİİLE YESSERAHU"cok kisa ayet…
bebegimhayalim merveylmzrpcl 39+0 bende aynı bekliyorum şu nisan hiç biseu yok açılma varmi bilmiyorum ama artık doğurmak istiyorum gerçekten
gizem-cbn merveylmzrpcl bende gelmiyo diyip duruyodum 39+5te çok büyük süprizle geldi suyumu patlatarak 😂😂 her an hazırlıklı olmak lazım artık
SumeyyemAli19 Bende yarın 39 olucam hırma ananas ne varsa yedim çok ağırlaştım karın ağrım ve ishal de vardı bu sabah ama gelen giden yok 😅
merveylmzrpcl Melek2023 yaa nisannın gelmiş miydi benimde cuma günü kontrolüm ama inş acılma falan vardır dıye dua edıyorum
merveylmzrpcl bebegimhayalim benimde oyle ya artık psıkoljık sınıra ulastım cok halsizim ama uyumak ıstıyorum sureklı
gizem-cbn merveylmzrpcl bi anda 🥲 uyuyodum uyandım bacak aramda bi tekme hissettim sonrasında foşur foşur su geldi tabi öncesinde sabah muayenem vardı çatı muayenesi yapılmıştı çünkü nstde sancım vardı açılma kontrolü yaptılar ondan mı oldu bilmem
alevShn merveylmzrpcl 38 oldum 2 haftadır nstde sancı çıkıyordu. İki gün önce düzenli sancı ve 2 cm açıklıkla eve geldim. Sancılarımı hiç hissetmediğim için anlayamıyorum, cuma kontrolüm var bakalım. Artık gerçekten yorucu olmaya başladı, ağırlaştım ben de bi iki haftadır. Bebeğini kucağına almayı bekleyen herkesin allah yardımcısı olsun🪬
sumeyra14 gizem-cbn basınç gibi birşey mi hissediliyor Aslında biraz korkuyorum o andan ne yaşayacağımı bilmediğimden
ysrab Ben de 38+6 dayım, bebiş gelmek bilmiyor 😇😂 kendi gelmezse suni sancı ya da sezeryan olacak mecbur , size suni sancı söylediler mi, ne düşünüyorsunuz acaba bu konuda, ben kararsızım biraz
ysrab merveylmzrpcl ben de şu anda bekliyorum çok az kaldı zaten, haftaya da gelmezse suni sancı deneyeceğim sanırım 🙏🏻