Kızlar 14+6 hamileyim.
3 gündür tansiyonum akşam 7 gibi yükseliyor. 14leri görüyorum. Bugün yükselince yine 14 görünce acile gideyim dedim. Kadın bana 3 gündür yüksekse niye daha önce gelmedin diyip bildiğin azarladı. Benim tansiyon iyice tavan yaptı. Gittiğime pişman oldum.
Siz tansiyon yükseldiğinde ne yaptınız? Doktorunuz ne dedi? Kadın bana hiç bişey yapmadı. Dahiliyeye git gebelikle ilgisi yok dedi. Şaşırdım. Size yüksek tansiyonda doktorlar ne dedi?