Değere göre inanılmaz koyu çıkmış ben adet günü test yaptığımda negatif çıkmıştı kenara koydum 1 saat sonra çok zor gözüken bir çizgi oluşmuş kuruma mi değil mi emin olamadım ertesi gün kan verdiğimde beta 47 çıktı.sizin için erken bence stres yapmamaya çalışın beklenen adet günü testi ve kanı tekrarlayin gönlünüzce olsun