Kızlar yarın tam 23+0 oluyoruz. Bebişleriniz bu haftalarda kaç gramdı? 23.hafta olanlar nasıl besleniyorsunuz bebişin kilo alması için?
Benim riskli ve 2.sezaryen olduğu için mayıs sonu gibi doğum olacak ve kilo malesef bizde çok önemli. İlk çocuğum da 1700 gram doğdu çünkü yoğun bakım süreci vs.çok yıprandık:(
Tombişliği geçtim yaşam savaşı vermeyecek kadar kilosu olsun yeter elhamdülillah ondan soruyorum kusura bakmayın🙏