Rgmss Kızlar henuz dogum seklım bellı degıl.Hastanede rahat etmek adına kacar adet gecelık sabahlık pijama takımı koymalıyım?
Deletedmom_88 Rgmss ben geceliklerden pek hoşlanmıyorum, normalde de giymem zaten o yüzden bol duracak pijamalar tercih ettim. Kuzenim de sezaryen oldu o da pijama kullanmış ihtiyaç da duymadım dedi. Tabi siz kendiniz nasıl seviyorsanız
Rgmss Deletedmom_88 ben de pijamayı daha cok sevıyorum, gecelik daha kullanıslı olur dıye dusunuyorum.Tesekkur ederiiim😇
ekimannesi_ Sezaryanda sonda durumu olmuyo mu pijamadan nasıl olacak acaba yardımcı olabilir misiniz? Birde bu normal doğumdan sonra çok kanama oluyomuş ya hani 40 gün sürüyo diyolar doğruysa sezeryanda oluyo mu o