Sultim mama vermedim hiç. Sadece aarılık oldı o zaman biraz verdim. Şuan 2.5 yaşında sağlığı her şeyi iyi. 1 yaşına kadar anca yaşıtları ile denk geldi. Belki mama versem daha çabuk akranlaeının zaöanına denk gelirdi ama meme reddi yaşamak istemedim.