TubaAnl Kızlarrr 17 haftalık hamileyim göbek deliğimin sol yanı çok acıyor dokunamıyorum bile neden acaba🤔
Gozde TubaAnl bebiş yukarıya göbek hizasının üstüne doğru çıkıymaya çalışıyor çıktıkça kas dokun geriliyor ve yeniden yapılanmaya başlıyor bu da ağrılı oluyor ☺
Kiraz TubaAnl bende 11+1 im benimde bu gün göbek deliğimde bir agrı var kasılıyor karnım resmen dokunamıyorum inşallah çok sürmez 😊
Zeytininpeyniri TubaAnl ayni şekilde bende ole oldu dün bi an yuruyemedim o derece etkiledi ... Bende 17 haftamdaym
Rose TubaAnl benimde aynı sekilde gobek deligimin yanı aciyordu bazen yurumekte bile zorlaniyordum 13 haftamda basladi acima genel cerrahi doktoruna gittim fitik cikti gebelikte olabiliyomus dogumdan sonra tekrar bakicak bi gorunmenizi tavsiye ederim
Drngrkm Gozde bu haftalar icin erken ama o. Bugun kalp atisi icin gittik saglik ocagina 17+2 yim bende kasiklardan dinlediler resmen yumurtaliklarin ordan. Gobek deligine cok var daha
Zeytininpeyniri Drngrkm sağlık ocağında daha kalp atımı duyulmaz biraz daha bekleyelim dediler bana bende 17+2 yim demekki duyuluyormus 🙂
Suu Zeytininpeyniri banada 17+3 um gobek delıgım acıyordu aynı haftalarda olduğumuz ıcın bırsey sormak ıstıyorum tetonoz asısını kaçıncı hafta dedıler sızlere ve renklı ultrosonu kaçıncı haftada yaptırıcaksınız
Drngrkm Suu ben 17+2’yim vuruldum 3 gun once asimi. Detayliya da 20. Haftada girecegim doktorum oyle soyledi
TubaAnl Kızlar bende daha aşağıda diye düşünüyorum bebek için int baktım biraz göbek fıtığı falan yazıyor korktum 😟 pazartesi randevum var dr sorulan bakalım ne diyecek
Drngrkm TubaAnl saglik ocaginda telsiz gibi bir makina var ucunu yumurtaliklarin oraya koyuyor biraz bastiriyor ama duymak icin telsizden disari kalp sesi geliyor ustunde de atısın kac ciktigi yaziyor
Drngrkm Nrn 16 ve 20 ama bana tek yapacaklar. Yaptilar da zaten. Yasiniza gore bilgi veriyorlar orda. Lisede asi yaptirdiysaniz yapmiyorlar 2.dozu.
Zeytininpeyniri Bence sorun yoktur göbek deliği acimasinda stres yapma cnm ...çok agriyor mi benim dun AĞRIDI geçti