Sleepy 2 numara bebek bezi aldım. 1 numara niye almadım orda açıklamada 2 buçuk kg diyor orda kafam karıştı bu yüzden 2 numara aldım. Şuan 34. Haftadayım bebek şuan kg 2500. doğunana kadar yine kg alırsa 1 numara küçük gelir diye 2 aldım ne yapayım gerimi versem