Kızlar selam dün post açmıştım ya hemşiremiz değerin düşük doktora git gel katını öyle yapayım demişti ya .Bugün doktorum çok şükür keseyi gördü 🥹 Hemşiremiz ile olan olayı da anlattım doktorum da dedi ki ,bu kayit açma ve silme işlerimleri zor olduğu için sana öyle konuşmuş dedi normal de kese beta değeri 1.500 olunca görünür dedi❤️