Srp53 merhaba cnm cok geçmiş olsun insallah sagliklidir eger deilsede kimyasaldir
Dis gebelikte en buyuk belirti camurumsu lekelenmeler bnm neredeyse bir ay surdu lekelenmem
O esnada iki gunde bir kan verdim
Kimyasal mi dusukmu olcak dis gebelikmi yeshis edebilmek icin uzun sure kan verdim hep az az artti sonra dusmeye basladi bir hafta sonra kan verince ve deger ayni kaldinca kesin sagliksiz dediler ama kese gorulecek kdr yukselmedigi icin once kurtaj dediler kurtaj olup değerim dusmeyince dis gebelik kesinlesti ve igne oldum
Amleliyat son asama cnm degerin asiri yukselir veya tupun patlar filan ozaman oluyor
Korkma bnde bilmediğimden cok korktm
Amlyt dilan dediler ic kanama dediler odum koptu. Bunlarda var tbi ama deger asiri firlamassa cok riskli deil sadece sıkı takip gerek
Yani surekli beta vermen lazim ve gittigin hastaneye sor cnm dis genelik halinde igne yapiorsunuz degilmi diye ve oyle tedavi ediliyorsa korkma. Sadece igneden sonra alti ay korunma veriorlr onun disinda bir aksilik yasamadm sukur
Son degerim 2.60 cikmisti daha betaya gerrkbyok, iki hafta sonra kontrole gel dediler bayramdan sonra gitcem insaallah
Benimde oncesinde kurtajim var cnm bu durum bittiginde mutlaka rahim filmi cektirin bende cektirecegim