Asure123 38+4 olduk, bekliyoruz. Ama ben çok bunalmaya başladım. Zaten çok da ağırlaştım, hareket zor ediyorum. Hormonlardan mı bilmiyorum modum çok düşük, enerjim yok, bunalmış hissediyorum iyice😓 sizde durumlar nasıl
1prensesannesi__ Asure123 daha 19. Haftada bunalmaya basladim gebeligimin sonları temmuz agustosa denk geliyo bunu düşündükçe daha cok eyvah ediyorum biran once dogsun istiyorum yaz gelsin bitmesin diyen ben gelsinde bitsin der oldun simdiden ama az sabır senin az kalmış buyuk ihtimal dogum psikolojisinden bunaliyosun şu an ama moralini yuksek tutmaya çalış bebegin dogunca sana cok ihtiyaci olucak kendini toparlamaya calis canim disari cik dolaş kendine yapcak ugraslar bul zaman gecir
Asya-01 Asure123 38+4 ün bende cuma gününü bekliyorum inşAllah biran önce zaman geçer de doğum yaparım 🥲 ağırlaştım artık oturduğum yerden kalkamıyorum 🥲
pisiannesi Asure123 38+2 yiz bizde, aynı şekilde hissediyorum sizinle, durup dururkende ağlamaya başlıyorum nedendir bilmem😔
Asure123 1prensesannesi__ o zamanlardaki bunalmalar geçiyor merak etme. Ben de yeni yeni böyle olmaya başladım. Doğru söylüyorsun biraz meşgale falan bulmaya çalışcam kendime artık🥲
1prensesannesi__ Asure123 aynen canım bu psikolojiden cikman lazim cunku bebegin dogunca senin psikolojinden etkilenir oda huysuz olur o da etkilenir ve huysuz bi bebek olur bu seni daha cok yorar o yüzden dik dur ve toparlan aşko biz cok güçlüyüz 💪🏻💪🏻💪🏻