Sedackrgluu Emzirme sütyenleri neye göre alınıyor ve ne zaman alınması gerekiyor? Yardımcı olur musunuz ☺️
snowglobe Sedackrgluu ben atlet hiç kullanmadom. Zaten üstünüzdekini sıyırıyosınuz mecbur. Atlette onla sıyırmak kolay. Sütyen istediğiniz zaman alın doğumdan sonra lazım olacak bunu bilin ne kadar emerse o kadar çok kullanacaksınız. Evde zaten saldım çayıra mevlam kayıra😂
snowglobe Sedackrgluu ben normale göre büyük almıştım. Çünkü süt varken sütyen çok rahatsız ediyo. Ve ben babane sütyeni gibi aldom hiç tavsiye etmem kaplı alın
Zeehraaaa Sütyen 95 beden aldm 3 tane bu zmaana kadar giydm doğum çantasına da koyacam emzirme atleti almadm normal atlet giyiyorum