Kızlar selam 7.haftada karın kasık ağrısı yaşayan var mı 😕
semrabgt bugün ben. Çok korkuyorum karnım ve kasıklarım ağrıyor
semrabgt
Gulsen1909 progestan kullanın kızlar
EmirAsafMomm kanamam yok ona rağmen doktor verir mi yarın kontrolüm var
EmirAsafMomm ben kullanıyorum zaten düzenli olarak ama kanamam yok zaten
Gulsen1909 ağrı ve kanama için zaten canım olmasa da kullan bndede e kanama yoktu